RECORRIDO

TRACK DEL RECORRIDO PARA CORREDORES

R E C O R R E G U T

TRAIL 20’730 km.

EIXIDA des de l’ ALBEREDA JAUME I, girem a la dreta pel carrer PORTAL DEL LLEÓ, continuem recte pel carrer PARE URIOS fins a la PLAÇA DE LA SEU, la creuem i a la dreta agarrem el carrer SANTO DOMINGO, a l’esquerra el carrer LES SANTES i al final eixim a l’esquerra per a creuar fins al començament del BELLVERET per on muntarem km.1, fins a l’església de SAN JOSEP, creuarem per a buscar l’església de SAN FELIU, girarem a l’esquerra i agarrarem una senda ampla que passa per LA NEVERA i LA COVA DELS COLOMS, després travessarem la MURALLA DEL CASTELL i agarrarem una senda mes estreta que faldeja la serra km.2, fins conectar amb la pujada al PORTET, una vegada dalt baixarem km.3, per la senda direcció a la penya San Dídac i a meitat de camí trencarem a l’esquerra km.4, per a buscar la doble puja que ens dura fins al POU DE FRANCES, descendirem km.5, creuant la carretera de Bolvens fins a entrar en la FINCA DE LA QUINTANA, antes d’eixir estarà el km.6 i EL AVITUALLAMENT, continuarem passant per la FONT DE LA QUINTANA, continuarem per la senda km.7 i trencarem a la dreta per a buscar la senda que ens du a la munta de LA BICICLETA, km.8 després de la baixada km.9 agarrem el barranc que passa per baix de la carretera de Ballús, km.10 a poc de temps deixem el barranc par a agarrar a la dreta una senda que munta fins enllaçar amb la muntada del PRV-78 km.11 fins a descendir a la CASA DE LA LLUM, on estarà el SEGON AVITUALLAMENT i el punt de tall per als corredor que superem un temps límit marcat per l’organització, continuarem per la senda passant per la COVA NEGRA, km.12 continuarem per la senda bora al riu Albaida, km.13 passant per LES ARCAETES, continuarem la senda fins un punt km.14 om trencarem a la esquerra agarrar la pujada per la SENDA VALENTIN fins al POU CORONA DE L’ESTRELLA, en aquest punt agarrem un tram d’asfalt en descens km.15 que connecta amb el CAMÍ SANT ANTONI, km.16 trencarem a l’esquerra passant per una arcaeta, km.17 on estarà el TERCER AVITUALLAMENT, continuem pel camí de la finca EL ANGELIU que continua per una senda travessant EL BOSQUET km.18 fins a la carretera de Bixquert a l’altura del Pilons passant per baix i muntant per la PENYA ROJA i continuant per la senda que ens du pel peus del castell km.19 on agarrarem una senda de muntà fins a LA PORTA DEL SOCORRO DEL CASTELL que travessarem passant per dins del Castell eixint per la porta fins arribar a la COVE DELS LLEONS on agarrarem a l’esquerra una senda que baixa fins a la NEVERA, continuarem per passar altra vegada per l’església de SAN FELIU i l’església de SANT JOSEP i darrere d’aquesta agarrem la calçada de pedra que baixa km.20 fins al CARRER RACO COLLAR DE LA PALOMA, agarrarem a continuació la baixada pel CARRER L’ARDIACA, fins a la PLAÇA DEL SEU, que travessarem agarrant a l’esquerra pel CARRER NOGUERA fins la PLAÇA DEL MERCAT, que travessarem fins al CARRER BOTIGUES, trencarem a la dreta per el CARRER FONT ALÓS a passar per la PORTA DE SANT FRANCESC i ja a la dreta per agarrar l’ ALBEREDA JAUME I on esta la META.

TRACK DEL RECORRIDO PARA CORREDORES

R E C O R R E G U T

MARXA 12’480 Km.

EIXIDA des de l’ ALBEREDA JAUME I, girem a la dreta pel carrer PORTAL DEL LLEÓ, continuem recte pel carrer PARE URIOS fins a la PLAÇA DE LA SEU, la creuem i a la dreta agarrem el carrer SANTO DOMINGO, a l’esquerra el carrer LES SANTES i al final eixim a l’esquerra per a creuar fins al començament del BELLVERET per on muntarem km.1, fins a l’església de SAN JOSEP, creuarem per a buscar l’església de SAN FELIU, girarem a l’esquerra i agarrarem una senda ampla que passa per LA NEVERA i LA COVA DELS COLOMS, després travessarem la MURALLA DEL CASTELL i agarrarem una senda mes estreta que faldeja la serra km.2, fins conectar amb la pujada al PORTET, una vegada dalt baixarem km.3, per la senda direcció a la penya San Dídac i a meitat de camí trencarem a l’esquerra km.4, per a buscar la doble puja que ens dura fins al POU DE FRANCES, descendirem km.5, creuant la carretera de Bolvens fins a entrar en la FINCA DE LA QUINTANA, antes d’eixir estarà el km.6 i EL AVITUALLAMENT, a l’esquerra per pujar i arribar al km.7 continuem l’encreuament dels CUATRE CAMIS a buscar la senda del portet km.8, girarem a la dreta a incorporar-nos a les llomes planes km.9 i entrar en el camí de la solana fins al km.10 a l’esquerra una senda de muntà fins a LA PORTA DEL SOCORRO DEL CASTELL, que travessarem passant per dins del Castell eixint per la porta fins arribar a la COVE DELS LLEONS on agarrarem a l’esquerra una senda que baixa, km.11 fins a la NEVERA, continuarem per passar altra vegada per l’església de SAN FELIU i l’església de SANT JOSEP i darrere d’aquesta agarrem la calçada de pedra que baixa fins al CARRER RACO COLLAR DE LA PALOMA, a continuació la baixada pel CARRER L’ARDIACA, fins a la PLAÇA DEL SEU, que travessarem agarrant a l’esquerra pel CARRER NOGUERA fins al km.12 en la PLAÇA DEL MERCAT, que travessarem fins al CARRER BOTIGUES, trencarem a la dreta per el CARRER FONT ALÓS a passar per la PORTA DE SANT FRANCESC i ja a la dreta per agarrar l’ ALBEREDA JAUME I on esta la META.